Кошик
5 відгуків

Сейчас мы находимся в отпуске и нет возможности быстро реагировать на запросы по почте. По возможности задавайте Ваши вопросы в телефонном режиме: +380503866612; +380679717747.

+380 (50) 386-66-12
+380 (67) 971-77-47
ТОВ «СТАНКІН» (послідовник ТОВ «Київський верстатобудівний завод» - Завод верстатів-авт.ім.Горького)
Кошик

Шпиндельні барабани багатошпиндельних токарних автоматів і напівавтоматів

  Шпиндельні барабани застосовуються в багатошпиндельних автоматах і напівавтоматах послідовної дії різних конструкцій. У шпиндельному барабані є кілька розміщених на однаковій відстані один від одного і від осі барабана циліндричних отворів в цих отворах розташовуються на своїх опорах робочі шпинделі. Осі робочих шпинделів паралельні осі шпиндельного барабана.

     Зовнішній діаметр і довжина шпиндельного барабана залежать від найбільшого зовнішнього діаметра заготовок, які можуть бути оброблені на даному автоматі або напівавтоматі, від системи привода і конструкції опор шпинделів.

   Шпиндельний барабан поміщається в циліндричному отворі корпусу — шпиндельному блоці.

    Шпиндельний барабан періодично повертається на певний кут, що залежить від числа робочих шпинделів, і переносить робочі шпинделі з закріпленими на них заготовками з однієї робочої позиції в іншу, встановлюючи їх проти відповідних різальних інструментів для подальшої обробки.

    Таким чином, кожен шпиндель приходить в те ж місце, в якому раніше знаходився сусідній шпиндель до повороту. При цьому збіг осей шпинделів має бути максимально точним, щоб заготовки зайняли правильне положення по відношенню до ріжучих інструментів. Ці умови пред'являють надзвичайно високі вимоги до точності виготовлення і збірки шпиндельних барабанів.

    У разі повороту шпиндельного барабана на постійних опорах знос опорних поверхонь барабана і шпиндельного блоку шкідливо відбивається на точності роботи верстата, так як в результаті зносу барабан опускається при цьому зміщається вісь його обертання.

    Компенсація зносу постійних направляючих досягається тим, що задні опори роблять розрізними, а передні конусними. По мірі зносу шпиндельний барабан подається на конус, внаслідок чого зазор усувається. Усунення зазору в задній циліндричній опорі проводиться шляхом підтягування обох половин блоку затяжним гвинтом.

    Застосування тимчасових опор для повороту шпиндельного барабана різко скорочує знос його постійних опор при цьому зберігається точність положення осі шпинделів, а отже, і точність роботи верстата.

    Таким чином, поворот шпиндельного барабана здійснюється на трьох точках, утворених двома роликами і тимчасовою опорою — бронзовою колодкою - тому постійна опора — поверхня отвору шпиндельного блоку при цьому не зношується. Після закінчення повороту кулачок відводить важіль з колодкою і шпиндельний барабан опускається на постійну опору, до якої він міцно притискається механізмом фіксації.

в виде галереив виде списка

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner