Кошик
5 відгуків
+380 (50) 386-66-12
+380 (67) 971-77-47
ТОВ «СТАНКІН» (послідовник ТОВ «Київський верстатобудівний завод» - Завод верстатів-авт.ім.Горького)
Кошик

СИНХРОННІ ТА АСИНХРОННІ СЕРВОДВИГУНИ

Ціну уточнюйте

  • Під замовлення
clockВідправка з 16 травня 2024
СИНХРОННІ ТА АСИНХРОННІ СЕРВОДВИГУНИ
СИНХРОННІ ТА АСИНХРОННІ СЕРВОДВИГУНИПід замовлення
Ціну уточнюйте
+380 (50) 386-66-12
  • +380 (67) 971-77-47
+380 (50) 386-66-12
  • +380 (67) 971-77-47

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

         Синхронні двигуни розроблені і произведимые NCT двигуни серії "A" і "Ai" служать в першу чергу для прецизійних приводів автоматичних інструментальних верстатів. Завдяки особливому виконанню вони задовольняють високим инамическим вимогам, висунутим перед сучасними інструментальними верстатами, при тривалому терміні служби і без потреби догляду.

Конструкція двигунів серії "A"
Двигуни являють собою синхронні машини з постійними магнітами, що мають на статорі восьмиполюсную трифазну обмотку з з'єднанням зіркою, з восьмиполюсным ротором з постійними магнітами. В кінці вала, протилежно з приводом розміщений інкрементальний або абсолютний датчик, повідомляє інформацію про положення ротора порівняно з обмоткою статора. Двигуни мають повністю закрите виконання з ущільненням вала. Виконання електричних підключень (роз'єми) також мають ущільнення. Тепловідвід відбувається шляхом природної конвекції, вентилятор для охолодження не потрібно. Двигуни мають дуже жорстку конструкцію. Як магнітне поле порушену обмоткою статора, так і магнітна індукція в повітряному зазорі створена постійними магнітами, є практично синусоїдальними, тому момент двигуна регулюється дуже точно, незалежно від положення якоря, що дозволяє здійснити надзвичайно тонку регулювання швидкості. Двигуни сурии "A" мають етикетку номінальних даних жовтого кольору.
Конструкція двигунів серії "Ai"
Конструкція двигунів серії "Ai" збігається з конструкцією двигунів серії "A", однак матеріалом постійних магнітів полюсів служить рідкоземельний магніт (неодимий або самарій-кобальт) і матеріал листів статора також відрізняється від матеріалу двигунів серії A. Двигуни серії Ai мають значно більший момент, велику потужність і число обертів. Якщо порівняти момент інерції двигунів з одинаковымы статичними моментамы, то двигуни Ai мають значно менший момент інерції ніж двигуни серії A. . Двигуни сурии "Ai" мають етикетку номінальних даних білого кольору.

 

            Асинхронные серводвигатели NCT были разработаны в первую очередь для привода шпинделя автоматических инструментальных станков. Благодаря специальному исполнению они удовлетворяют высоким динамическим требованиям, ставленным перед современными инструментальными станками, имея длительный срок службы и без потребности ухода. Двигатели могут быть произведены и с просверленным валом в случае обеспечения охлаждения инструмента с высоким давлением через шпиндель (в случае непосредственного привода). Двигунів типу AMS краще називати компактним шпинделем-двигуном або мотор-шпиндель, оскільки ці вбудовані в один вузол з головкою шпинделя токарного верстата. З допомогою цих шпинделів-двигунів можна досягти свышее якість обробки, завдяки великій динамічної міцності і низьким рівнем вібрацій.

            ПЕРЕВАГИ ШПИНДЕЛЯ ДВИГУНА ПРОТИ ТРАДИЦІЙНОЇ ПАСОВОЇ ПЕРЕДАЧІ:
- Завдяки меншій маховою маси велика динаміка, менше втрат, менше споживання струму - З-за відсутності деформації, що виникає від натягу ременя, краща геометрія заготовки - Завдяки значно меншого рівня вібрацій, більший термін служби, кращу якість поверхні на заготовці і велика стійкість лезі інструменту - Внаслідок інтенсивного рідинного охолодження виникає мінімальна деформація від тепла, завдяки цьому вище точність геометрії та її повторюваність у заготівлі, більше термін служби підшипника.

Більш докладний опис зазначено в нижчеподаному каталозі.

Характеристики
Основні
ВиробникAMS
Специфікація
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner